Na czym polega dieta Adele?

Dieta Adele to jedna z tych dietetycznych propozycji, która skradła serca i kubki smakowe osób na całym świecie. Wszystko za sprawą rewelacyjnych efektów, jakimi pochwaliła się wokalista po dłuższej nieobecności na scenie muzycznej. Na czym polega dieta Adele? Wbrew pozorom główne zasady tego stylu żywienia są prostsze, niż mogłoby się wydawać. Nic dziwnego, że na wprowadzenie diety Sirtfood, ponieważ taką nazwę nosi również dieta Adele, decydują się kolejne cateringi dietetyczne. A chętnych, którzy zdecydują się na wprowadzenie do codziennego jadłospisu, zdecydowanie nie brakuje.

Poznaj główne zasady diety Adele

Dieta Adele to sposób żywienia, który w rzeczywistości opiera się na wprowadzeniu 1 podstawowych etapów. Pierwszy trwa 3 dni i opiera się na tym, że dobowe spożycie kalorii nie może przekroczyć 1000 kcal. W ciągu dnia osoby, które zdecydowały się na tę dietę, nie powinny przekraczać spożywania 3 posiłków lub koktajli i 1 posiłku stałego. 2 faza 1 etapu trwa od 4-7 dni i zakłada spożywanie 1500 kcal w ciągu doby. Tutaj baza będzie spożycie 2 koktajli sit, a także 2 posiłków stałych. Koktajle sitrfood to nic innego, jak koktajle bogate w antyoksydanty, których zadaniem jest pobudzanie białka w organizmie (sirt). 2 etap również powinien trwać od 4-7 dni. Jednak w tym czasie nie ma już mowy o jakichkolwiek ograniczeniach kalorycznych. Niezmienne pozostaje jednak to, że jadłospis musi opierać się na 3 posiłkach i 1 koktajlu sirt. Ostatnim – 3 etapem – pomimo braku żadnych ograniczeń kluczowe powinno być spożywanie posiłków, których zadaniem jest pobudzenie lub ponowne aktywowanie białek sirt. Jak widać, dieta Adele to zaledwie 3 proste i przepełnione smakiem etapy. Co więcej, z diety tej z powodzeniem mogą skorzystać również wegetarianie i weganie, ponieważ nie ma tu konieczności spożywania mięsa lub innych produktów pochodzenia zwierzęcego.

Dieta Adele – co można jeść?

Zastanawiasz się, jakie produkty warto wprowadzić decydując się na dietę Sirtfood? W tym przypadku, podobnie jak w każdym innym zdrowym i zbilansowanym sposobie żywienia, podstawą powinny być owoce i warzywa – pojawiające się w każdej możliwej postaci. Do najbardziej polecanych zaliczamy:

  • różnorodne produkty zbożowe,
  • zdrowe tłuszcze i oleje roślinne,
  • owoce, np. jagody czy maliny,
  • orzechy włoskie.

Dozwolone jest również spożywanie zielonej herbaty, a także matchy – zielone herbaty pobudzają metabolizm. Co ciekawe, dozwolone są również niewielkie ilości czerwonego wytrawnego wina, i ciemnego kakao – a to jest raczej rzadkością.